maanantai 25. heinäkuuta 2011

Forssan hankinnat

Käväisin eilen Wanhanajan lelumarkkinoilla Forssassa, kotona katsellessani hankintojani olin kyllä hieman pettynyt. ;) Olin ostanut niin vähän ihania mini juttuja joita olisi ollut tarjolla, näin jälkeenpäin tulee mieleen monta juttua jotka olisi voinut ostaa. Keskittyminen ei ehkä ollut ihan parhaimpia, olin nimittäin lähtenyt reissuun suoraan yövuorosta.
Mrs Wholta ihana keittiövaaka.

Johanna Järvenpäältä suloinen pieni kivikissa.

Tiinalta vanhan ikkunapokan tee-se-itse paketti, Susannalta pikkuruisen nukkekodin ohjeet ja Marialta pienen nuken kehto paketti.
Minä näköjään panostin näihin tee-se-itse pakkauksiin tällä kertaa, lisäksi tuli hankittua jonkun verran valmistavaraa ja iso pino vanhoja nukkekoti lehtiä.

3 kommenttia:

Heli kirjoitti...

ihania! olisi kyllä ihana joskus lähteä noille markkinoille:)

Piikko kirjoitti...

Hienoja ostoksia! Arvaapa mitä minä löysin markkinoilta? Kivikissan, talokitin ja ikkunakitin:)

Tiina kirjoitti...

Kivat ostokset, minäkin ostin pari kittiä, josko vaikka joskus niitä tekisi ... Olisitpa nykässyt hihasta, niin olisin tajunnut kuka olit :-)